اصلا مگه میشه کنکوری باشی و تو روزای آخر استرسی نشی؟؟؟
مگه میشه دم دمای جمع بندی و تورق و گرفتن کارت ورود به جلسه باشه و نگرانی کل وجودتو نگیره
فرق نداره دانش آموز قوی باشی یا ضعیف... مهم اینه که استرس این دوران طبیعیه و باید بتونی کنترلش کنی
پس این ویدیو رو نادیده نگیر
توسط:
پارسا فتحی رتبه۲ کنکور۱۴۰۰ و عضو آکادمی مپ
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.