میدونم این روزا کلی فشار رو دوشته...
از یه طرف کنکور و خوندهها و نخوندههاش،
از یه طرف گیر دادنای وسواسی اطرافیان،
از یه طرف عذاب وجدان زحمتا و هزینههایی که خانواده کردن و فکر اینکه اگه به بار نشینه...
میدونم هرچقدرم دورت مشاور و رفیق و... بوده اما بازم در نهایت موقع حل کردن مشکلاتت تنها بودی و چقدر بهت سخت گذشته
میدونم خیلی وقته داری همه چیو تو خودت میریزی، هر ثانیه سعی میکنی باهاشون کنار بیای...
اما فقط میخوام بگم حواسم بهت هست
تو آدم آیندهای، آدم موفق فردا
این الماسی رو که الان داری صیقل میدی،
چند سال دیگه درخششش چشم همه اونایی که بهت خندیدن و گفتن نمیتونی رو کور میکنه
پس پر قدرت برو جلو،
من بابت همه تلاشا و پررو بودنات بهت افتخار میکنم

پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.