سوال شما :
سلام ممنون از پاسخ دهیتون. من تا پارسال هیچ مشکلی نداشتم(از لحاظ روحی) اما امسال که کنکور دارم و خیلیم هدفم برام مهمه، این تغییر سبک زندگی باعث افسردگیم شده, بخصوص صبحها...و اصلا نمیتونم بالای ۳ساعت بخونم... میشه یه برنامه بدین کمی بهتر بشم؟🙏
پاسخ مپ:
اگه تازه شروع کردی و هنوز به ساعات بالای مطالعه و کمتر تفریح کردن عادت نداری...این طبیعیه و به مرور که استمرار داشته باشی و عادت کنی، جای خودشو به لذتِ حاصل از دیسیپلین میده💪
اما بیا یه روتین یادت بدم که تا حد زیادی کمکت کنه :
✅ساعت ۶:۳۰ صبح بیدار شو⚫️
✅تا ۶:۴۵ یه موزیک انگیزشی پلی کن🎵
✅تا ۷:۰۰ یه دوش آب ولرم بگیر🧖♂
✅تا ۷:۱۵ یه صبحانه کامل بخور🍱
✅ساعت ۷:۲۵ برنامه روزتو شروع کن📚
✅سعی کن تا ظهر ۲تا پارت ۱.۵ ساعته بخونی👌
✅ساعت ۱۳:۰۰ ناهار بخور و بعدش ۲۰ دقیقه استراحت کن❣️
✅تا ۲۱:۰۰ شب دو تا پارت ۱ ساعته بخون📚
✅گزارشکار بنویس، برنامه روز بعدتو مرور کن، یه پادکست آرامبخش گوش بده و بخواب⚫️
🔴این پلن با توجه به هرکسی و هر شرایطی میتونه متفاوت باشه، اما برای روزای اول جوابه و کم کم عادت میکنی به ساعت مطالعه بالاتر و ...
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.