سوال شما
سلام به نظر شما داشتن مطالعه غیر درسی در برنامهی یه کنکوری کار اشتباهیه
مثلا زمان استراحت و تفریح
پاسخ مپ
معمولا بچهها تو سال کنکور، انقدر از مطالعه خسته میشن که به مطالعه غیر درسی نمیرسن
ولی خُب یسری از بچه ها هم هستن که عادت به خوندن رمان
یا شعر
یا در کل مطالعه کتاب های غیر درسی دارن و تو سال کنکور هم نمیتونن از این عادتشون دل بکنن
اگه جزو این دستهاید لطفا اینو در نظر بگیرید که وقتی یه تایمی رو برای استراحتتون میذارید، بهتره که توی این تایم اجازه بدید ذهنتون بطور کامل استراحت کنه
مثلا یه بیرونی برید، یه تایمی رو با خانواده بگذرونید، یه چرتی بزنید و ...
قطعا خوندن کتاب غیر درسی، بخصوص داستان و رمان که شما رو بصورت سریالی درگیر خودش میکنه و ذهنتون رو خسته میکنه، توصیه نمیشه
به علاوه، من تا حالا کسی رو ندیدم که خیلی عالی برای کنکورش بخونه و بازم بتونه تایم و انرژی واسه خوندن رمان و... داشته باشه
شما چطور؟؟
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.