سوال شما :
سلام روزبخیر. من دهم تجربی هستم، لازمه از الان بکوب بخونم؟چون فکر میکنم هنوز برای اون فشار زوده🥺
پاسخ مپ :
دهم یازدهمیای عزیزم، یادتون نره که از امسالتون غافل نشید❗️قرار نیست فشار و استرس بچه های کنکوری رو از الان متحمل بشید ولی قرار بر بیخیالی هم نیست...😢
پس بیا یه لیست مهم از کارایی که از الان باید بکنی بهت بگم:
🟢حتما روزانه تست بزن و مرور تستی رو تو برنامت جا بده✍️
🔴سعی کن حتما آزمون بدی و از الان یاد بگیری یه تحلیل آزمون اصولی داشته باشی💡
🟢درساتو حتما یادداشت برداری و خلاصه نویسی کن👌
🔴برای شناخت خودت، بد نیست یه آزمون mbti (https://www.16personalities.com/fa/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA) هم شرکت کنی و تایپ شخصیتی خودتو پیدا کنی🙌
🟢ساعت خواب و بیدارتو از الان منظم کن و سحرخیز باش که روزت کِـــــــش بیاد☕️
🔴از الان عادت کن به گزارشکار نویسی و روتین منظم💃
🟢یه ورزش هوازی ۱۵_۳۰ دقیقهای رو توی روتین روزانت جا بده🏋️♂️
🔴یادت نره، تو اون چیزی میشی، که میخوری!!پس از الان به تغذیه مناسبت عادت کن🍔
⚠️و خلاصه بدون که داری آماده میشی برای یه سفر یکساله به نام ✌️کنکور✌️ پس بهتره بیشترین آمادگی رو براش داشته باشی✨
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.