سوال شما :
اگه نتیجه آزمونای جمع بندیمون بد بشه یعنی نتیجه کنکورمون هم بد میشه؟؟🥺
پاسخ مپ :
‼️خــــیـــــــــــــــــر‼️
⭕نتیجه آزمونت ربطی به نتیجه کنکورت نداره⬅️ اگه که درست تحلیلش کنی و ایراداتش رو رفع کنی...🤨
⭕اگه توی یه آزمون نتیجه خوبی نگرفتی یا اینکه با نتیجه مورد انتظارت فاصله داشتی... تنها کاری که باید انجام بدی⬅️ تلاش، تلاش، تلاش و ادامه دادن، تا آخر مسیره🔥
⭕یادت نره که نتیجه کنکور مختص روز کنکورته⬅️و تلاشای تو از امروز تا روز کنکوره که تعیینش میکنه🫡🚀
⭕کم نبودن دانش آموزایی که تو یه آزمون نتیجه خوبی گرفتن اما از همون نتیجه مغرور شدن و ساعت و کیفیت مطالعاتیشون اومده پایین و روز کنکور به نتیجه دلخواهشون نرسیدن...🙁
⭕در عوض خیلی از دانش آموزا هم بودن که نتیجه آزموناشون مطابق نتیجه دلخواهشون نبوده اما ناامید نشدن، چون به خودشون و زمان باقی مونده ایمان داشتن و با تمام توانشون تلاش کردند و روز کنکور، معجزه خودشون رو خلق کردن😍
⭕از طرفی⬅️درسته که نتیجه آزمونای جمع بندی تعیین کننده نیستن اما عکس العمل ما به نتیجه آزمون هامون به شدت تعیین کنندست🚨
⭕یه عکس العمل خوب و حساب شده⬅️
یعنی تمرکز بیشتر روی نقاط قوت و مباحثی که روشون سرمایه گذاری کردید و واقع بینی نسبت به نقاط ضعف و پذیرش اونها و مدیریت بهینه زمان 💚
⭕پس نتیجه آزمون هر چی که بوده، خوب یا بد، توی این مدت باقی مانده بهترین فرصت برای تثبیت نقاط قوت، تسلط رو نقاط متوسط و جمع بندی بودجه کنکوریمون بر اساس داشته هامون و مسیری که طی میکنیمه 🪐
◀️و در نهایت:
به خودت و تلاش هات ایمان داشته باش😀
و باور داشته باش که بهترین آزمونت، آزمون کنکورت خواهد بود😍🔥
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.