از یکی از کنکوریای ناموفق ۱۴۰۱ دلیل شکستشو پرسیدیم، اینارو گفت:
علی رقم اینکه میخوندم و تفریح هم نداشتم و کل سه سال رو خوندم رتبم شد ۹۰هزار! بنظرم دلایل اصلیش اینا بود:
میخوندم اما تستاشو خیلی دیر میزدم
(تست آموزشی فراموش نشه
)
موقع تست زدن فورا ناامید میشدم
(هدفت از تست زدن یادگیری بیشتره؛ قرار نیست به همه سوالا جواب درست بدی!)
مدام خودمو با بقیه مقایسه میکردم
️ (تو خودتو با بقیه مقایسه میکنی یانه؟)
برنامم خیلی کلی بود
(سال کنکور از مهمترین سالهای عمرته؛حساسه و محدود! پس نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجمه
)
روش مطالعه اکثر درسا رو نمیدونستم
(روش مطالعت درست نباشه، روزی ۱۸ساعتم بخونی باختی
)
از دوران جمع بندیم درست استفاده نکردم
فک میکردم فقط باید تند تند بخونم
( دوران جمع بندی، دوران نجات توعه!جدیش بگیر
)
پیشنهادهای مرتبط
آیا به دنبال اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه آزمونهای آزمایشی و مشاوره تحصیلی هستید؟ ما در مقالات مختلفی مانند تحلیل آزمون ماز، تحلیل آزمون قلمچی، و راهنماییهای تخصصی برای شیوههای مطالعه پرداختهایم. همچنین، مشاورههای ما در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، و راهنمایی برای انتخاب رشته به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید. برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور نیز میتوانید مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.
نظرات وبلاگ (0)
هنوز نظری ثبت نشده 📝
شما اولین نفری باش که نظر میذاره.